Hoppa till innehåll

Vilka Zelda Spel Har Du?


Rekommendera inlägg

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså, Vad är skillnaden mellan Maaster quest och den vanliga ocarina of time? Vill gärna veta :)

Jag har inte spelat Master quest så mycket men jag har läst att det ska finnas några nya tempel, nya fiender och svårare pussel. Men annars är spelet likadant. Redigerat av Entropia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, vill gärna testa det. Hur många templer hade MQ? Och vad hette dem nya?

Jag hade fel, det finns inga nya tempel fast dom har blivit mycket svårare. Men Master Quest finns bara på Gamecube och det ingår i vissa The legend of zelda The Wind Waker spel men inte alla så det kan vara ganska svårt att hitta. Så om du skulle vilja köpa det så får du nog kolla runt på blocket.se och se om du hittar det där för det är inte så stor chans att du hittar det i en spelaffär.

Redigerat av Entropia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

links awekning dx,wind waker,phantom hourglass,spirit tracks,minish cap,four swords,(jag har glömt bort vad tredje zelda spelet heter för det har jag också)de spelen har jag mitt favorit spel är ww.

 

oj jädrar jag har redan skickat in mina

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A Link to the Past, Ocarina of Time, (master quest), Majora's Mask, Wind Waker, Oracle of Ages, Four Swords Adventures, Phantom Hourglass, Twilight Princess, Spirit Tracks... tror det var alla men det kan vara fler... :P

Redigerat av ZeldaNaruto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...