OpeningTitles Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Alltså, Vad är skillnaden mellan Maaster quest och den vanliga ocarina of time? Vill gärna veta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Alltså, Vad är skillnaden mellan Maaster quest och den vanliga ocarina of time? Vill gärna veta :) Jag har inte spelat Master quest så mycket men jag har läst att det ska finnas några nya tempel, nya fiender och svårare pussel. Men annars är spelet likadant. Redigerat 31 December 2009 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Aha, vill gärna testa det. Hur många templer hade MQ? Och vad hette dem nya? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag har ett, Phantom Hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Aha, vill gärna testa det. Hur många templer hade MQ? Och vad hette dem nya? Jag hade fel, det finns inga nya tempel fast dom har blivit mycket svårare. Men Master Quest finns bara på Gamecube och det ingår i vissa The legend of zelda The Wind Waker spel men inte alla så det kan vara ganska svårt att hitta. Så om du skulle vilja köpa det så får du nog kolla runt på blocket.se och se om du hittar det där för det är inte så stor chans att du hittar det i en spelaffär. Redigerat 3 Januari 2010 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Men såklart den inte finns i spelaffärn :P Spelet är väl ju gammalt? Men ville bara veta om MQ om det finns nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 phantom hourglass spirit tracks a link to the past link aweking xd wind waker four sword minish cap :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Wind waker & Phanthom hourglass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 WW, TP, TLOZ 1 & 2, OOT, MM, ALTTP, Oracle of Ages & Seasons är alla tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 links awekning dx,wind waker,phantom hourglass,spirit tracks,minish cap,four swords,(jag har glömt bort vad tredje zelda spelet heter för det har jag också)de spelen har jag mitt favorit spel är ww. oj jädrar jag har redan skickat in mina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 (redigerat) A Link to the Past, Ocarina of Time, (master quest), Majora's Mask, Wind Waker, Oracle of Ages, Four Swords Adventures, Phantom Hourglass, Twilight Princess, Spirit Tracks... tror det var alla men det kan vara fler... :P Redigerat 13 April 2010 av ZeldaNaruto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Ocarina of time. Fett skönt men fett svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg