Hoppa till innehåll

Hatar Ni Någon Tv-person?


oddy

Rekommendera inlägg

Gjorde en sånhär tråd för att diskutera personer som man hatar som är med i tv. Själv hatar jag Shire (brukar vara värd i MTW news). Jag vet inte varför jag hatar honom jag bara stör mejpå hans stil, hans sätt ja hela han jag verkligen hatar honom och har lust att sparka sönder tven så fort jag ser han och när jag tänkte att jag kanske börja se lite mer äm müsli nej tror ni inte att han fick en roll där med, jag verkligen hatar honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gjorde en sånhär tråd för att diskutera personer som man hatar som är med i tv. Själv hatar jag Shire (brukar vara värd i MTW news). Jag vet inte varför jag hatar honom jag bara stör mejpå hans stil, hans sätt ja hela han jag verkligen hatar honom och har lust att sparka sönder tven så fort jag ser han och när jag tänkte att jag kanske börja se lite mer äm müsli nej tror ni inte att han fick en roll där med, jag verkligen hatar honom.

 

Jag tycker han är bögig... Dr. Phil stör jag mej på åxå! Det är meningen att han ska hjälpa folk med olika problem, men allt han gör är att prata skit med dom och talar om VAD DERAS PROBLEM ÄR! OCH DET VET DOM JU REDAN! HAN SÄGER INTE HUR DOM SKA GÖRA FÖR ATT LÖSA DET! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst svenomar

Jag gillar inte han som gör löjliga reklamer för Steven Seagal på TV6

 

Han gör inte bara reklamerna för steven seagal, han säger massa konstiga saker mest hel tiden, det är inte underhållande nånting och jag undrar om det finns någon som tycker det...

 

Shire i MTV News hade världens fulaste tröja igår vid halv elva när jag skulle se på Viva La Bam... den var vit, säckig och hade nåt fult mönster med typ bilar...

Redigerat av svenomar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst svenomar

Jag gillar inte Bingo Rimér, Jamie Oliver och Ernst i Sommartorpet.

 

vad har du emot Jamie oliver? han är typ :cool:ast i TV... Programledarna för Amigo på 1an är mycke mer irriterande...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...