ggdover Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag vet inte vad jag ska göra jag trodde jag använde xbox live silver och kunde köra online och allt, men jag hade istället gjort mig medlem på xbox live guld 1 månad gratis. också har jag tänkt och köpa shadowrun som man bara kan köra på xbox live guld. Jag vet inte vad jag ska göra???? Jag klarar mig inte utan xbox live!! Jag får PANIK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag förstår inte problemet. En månad är ju lång tid, åk till närmaste spelaffär och köp ett guldmedlemskap bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 eller så kan du ju köpa genom ditt xbox 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Du kan också göra ett nytt Acc på din Xbox och få ännu en månad gratis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 men man kan bara göra 4 gratis acc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 men man kan bara göra 4 gratis acc.. Men han har ju bara gjort ett, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Han kanske menar att hans live tog slut nu när han skulle köpa Shadowrun. Men det finns inte så mycket att göra då förutom att köpa Live gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 köp 12 månaders guld då slipper du förnya det "hela tiden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 har du testat själv att man bara kan göra 4 gratis acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.