KazeN Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) ALTTP: A link to the past MQ: master quest men första zeldat och zelda två Adventure of link eller vad det heter finns också på gc (zelda collectors edition) Redigerat 1 Mars 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 1. ocarina of time 2wind waker 3 finns inget mer bra kanske majoras mask =) men jag hatar piraterna på det=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ALTTP: A link to the past MQ: master quest men första zeldat och zelda två Adventure of link eller vad det heter finns också på gc (zelda collectors edition) tack, nu fattar jag. advantures of link har ganska konstig grafik om det är det gammla du menar! ville bara säga det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 1. Zelda the ocarina of time. 2. Zelda wind waker. ( Lite för kort ) 3. Zelda link to the past. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) min lista är 1.TWW 2.MM 3.OOT Redigerat 2 Mars 2004 av Mr.Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 min lista är: 1 Zelda the ocarina of time 2 Zelda a link to the past 3 Zelda wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 #DD är en svårare version av MQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 och vad är det? #DD och MQ alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) MQ betyder Master Quest, som det står tidagare i ämnet, och DD kanske betyder Double Dash... :D (bara kanske) <_< Redigerat 2 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag tycker: 1.Wind Waker (Den har en bra handling om legenden) 2.Ocarina Of Time (Bra Grafik och Bra Äventyr) 3.Majoras Mask (Skönt Att Det Finns En Stor Stad Fast Störande Att Det Går På Tid) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (Cocos @ 01/03-2004 19:19:41) Man får välja från vilken konsol som helst isåfall slutte du tatt upp det på Allmänt sur :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 1. WW :D 2.orcle of ages :) 3.oot :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg