Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Hade tänkt att köpa en dator stationär men hittar ingen bra för dom pengarna jag har så tänkte fråga er :) ingen skit dator jag har runt 5000 att köpa för funderar på att bygga en :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 hmm, först av allt definiera "skitdator" för 5000 får du inte top-of-the line precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 nee klart jag fattar att jag itne får en super dator men vill ha en duglig inte någon typ 1,6ghz dator med sämst processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) LÄNK Där har du en hyffsad speldator. Om du vill ändra/lägga till/ta bort är det bara att trycka på konfigurera. Redigerat 4 Juli 2007 av SFrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 nee klart jag fattar att jag itne får en super dator men vill ha en duglig inte någon typ 1,6ghz dator med sämst processor puh, trodde du avr ett sånt där fjortisbarn som tror att man får en uberdator för 6 papp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) LÄNK Där har du en hyffsad speldator. Om du vill ändra/lägga till/ta bort är det bara att trycka på konfigurera. Hyfsad? Den har ett av de mest avancerade grafikkorten som finns på marknaden. Redigerat 4 Juli 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Hyfsad? Den har ett av de mest avancerade grafikkorten som finns på marknaden. ett av de senaste ja men det betyder inte att det är bra tt spela med. 8600 är mer mainstream, 8800 gts, gtx och ultra är de som är mer anpassade för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 tack :) Herre***** hur f*n kan dom lägga upp den så billigt ? dne är ju f*n bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) är momsen verkligen inräknad i det priset o.O Just det om du ska bygga själv använd inte AMD processor då är intel bättre. Redigerat 8 Juli 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 wow, den datorn är prisvärd! om du kan lägga till lite på dom 5000 så köp den datorn han linkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.