Gäst JeppeBoy Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Tja jag har tänkt köpa The Darkness jag undrar om någon fler ska köpa det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Jag har det, och det äger balle. På ett bra sätt, alltså. Fast jag tycker att det är lite kort, men det finns mycket att göra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Det verkar grymt kul/bra och f*n vad det är snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag har det. det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 det är ett skit kul spel!!! var det inte från sverige elr? det finns i alla fall klotter på svenska där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Jag tycker att det är ett roligt och bra spel men dock är det lite kort spel tycker jag. Men det finns väldigt mycket att göra på det. Redigerat 9 Juli 2007 av Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 det är ett skit kul spel!!! var det inte från sverige elr? det finns i alla fall klotter på svenska där :P japp, d e svenska utväclare iallafall :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 det är ett skit kul spel!!! var det inte från sverige elr? det finns i alla fall klotter på svenska där :P Från Starbreeze, samma som gjort Riddick. Det äger, det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.