Winjaaa Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Har nån sett den? Jag såg den igår på den bio och den är fantastiskt bra. Den får en 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) Har den redan gått på bio ? Redigerat 5 Juli 2007 av Goreinhaled Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Såg den i måndags, så jäkla bra så det finns inte. Specialeffekterna var nog de bästa jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QuizMaster Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 den va najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Ska nog se den i helgen eller veckan som kommer nu.. Enligt mina polare som har sett den så ska de va rätt kass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 har inte sett den. något man borde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 tycker den verkar kass :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Den ser inte så bra ut, har aldrig gillat Transformers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Ett ord från mej: KASS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Den är bra 10/10 den bästa av alla det var den lilla skiten Redigerat 11 Juli 2007 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Den är så bra att jag såg den igen idag på bio :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Jag ska se den, nån gång i alla fall. Jag tycker den verkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.