Zantera Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Inget jag skulle slösa pengar på, men kan väl tänka mig att se den någon gång.. Dock INTE betala för den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Den ser inte så bra ut, har aldrig gillat Transformers. jag gillade transformers, men det var typ för 4-6 år sen, men nu vettefan om jag ska se den,den värkar rätt kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Sett den 2ggr på bio, första gången dagen innan sverige-premiären. Gillar den skarpt, även om vissa delar helt klart är rätt dåliga, både story och för att stämma med det gamla hederliga G1. En otroligt _BRA_ sak är dock att Optimus har orginalrösten från G1! Dock är starscream otroligt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 får väll se den jag med blir roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 sett på den på bio, den va bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Ett ord från mej: KASS! KASS :blink: det är för f*n en av dom bästa filmerna som gjorts...jag trode att den skulle vara dålig men nä den får 15/10 av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 transformers = SKIT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Såg den en fjärde gång igår, fortfarande lika bra, antagligen är det väl för att jag är transformers nörd dock, jag kan ju säga att den har en del brister, men är man neeerd så är man ;) (har ju haft Optimus prime som avatar i några år nu ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jag har sett den nu, den är ganska bra. Specialeffekterna var grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Har sett den nu, och den var väl hyfsat bra. Dock inget jag skulle gå och se 8 gånger på bio, så bra var den INTE. Die Hard 4.0 däremot, den var mycket mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 såg den 3ggr igår, och en idag, tar över mitt liv ;) lägg märke till hur både die hard och Transformers har en nörd som bor hos förälder/morförälder och skriker på dem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 den är faktiskt ganska bra, ganska kass story dock, men sketet bra effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.