mega Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 jag behöver hjälp med photoshophur gör jag grymma bakgrunder erbjuder 80 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) Kolla på Good-Tutorials och sök där. Där finns allt, och guiderna är lätta om man har grundläggande kunskaper i Photoshop. Har man inte det finns det nog någon tutorial för det också. Redigerat 5 Juli 2007 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 jag fattar ingenting av den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Sök på Sorgraphics på google =) Där finns massor med bra tutorials + att det är på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 (redigerat) tack destiny kan nu göra blast bakgrund:D Redigerat 6 Juli 2007 av mega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Nico's egna hemsida http://www.niclas.olofhson.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.