mega Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 det är en rolig parodi om harry potter om du går in på jesper.nu och söker sagan om harry potter :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 ganska rolig, men det skulle varit lättare om du hade en länk till filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Har för mig att någon skickat in den filmen redan.... Länken: http://www.jesper.nu/filmer/parodier/Sagan...arry_Potter.php själv tycker jag att den är roligast första gången....men den är kul fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 3/10 halvkul, men dubbningen passade inte in med mun-rörelserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 8/10. Det var jätteroligt när Dobby sjöng Lordi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 2/10 en till parodi som tror att den är rolig för att folk fiser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daz Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Den var inte rolig, bara långtråkig :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Ehh, jag har redan sett filmen på youtube ca 3000000 gånger så det spelar nog ingen roll. Men, för dom som inte vet så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 tycker det bästa är när pappan säger upp med händerna och Prutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 har sett den på youtube en gång. den va inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 ja den är rolig men jag har sätt den femhundra gånger på youtube så den börjar bli lite tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.