Link_Cable Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ni kanske känner igen kortspelet magic: the gathering? jag höll på med det för ca tre fjärdedelars år sen... det är fortfarande ganska kul så men jag har tröttnat på´t lite... lägg in meddelande här om ni vill snacka lite...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ni kanske känner igen kortspelet magic: the gathering? jag höll på med det för ca tre fjärdedelars år sen... det är fortfarande ganska kul så men jag har tröttnat på´t lite... lägg in meddelande här om ni vill snacka lite...? JAG KANSKE KÄNNER IGEN DET .MEN VI KALLA DET NOG BRA MAGIC .DET VAR NOG LITE EFTER POKEMON BLEV POPULÄRT.jag tror jag hade ett kort med en grizzly björn på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har några såna kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag är typ värsta mästaren men som sagt slutat... man kan kalla det magic också... det finns en officiell sida om det kortspelet... www.svenskamagic.com jag heter Likbl för att det skulle bli så likt Link_Cable som möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Kan man spela mot varann där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Kan någon visa en bild på ett sånt kort? Eller är det ett sånt kort som det står Magic på baksidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Ja , de är rätt bruna... http://www.svenskamagic.com/poppis/bilder/fnmknight.jpg <------ en bild på ett magic the gathering kort Redigerat 1 Mars 2004 av Orochimaru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jadå, körde Magic jädra ofta förut. Körde med Deckmaster kort, hade eller har över 200 kort här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 höl på med så för länge sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Tror att jag hade en j*vla massa alver. Nåt Llanowar eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag tror det var såna kort.jag har haft några.den bästa var typ en s*it sotr mördar snigel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 är det skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.