Firecracker Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 När jag ska spela robotkampen så ser jag INGA andra spelare fasst det står att det är över 100 stycken! Och jag har ingen brandvägg aktiverad. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 hade samma problem när jag skulle köra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 kom du på någon lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Det händer står det typ att den andra är bakom en brandvägg och du också är det så kolla upp dina brandvägg det gjorde jag och det funkar för mig ;) Men om problemet återstår så kan jag inte hjälpa dig mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 jag skrev ju att jag inte har någon brandvägg aktiverad. För antivirus programmets brandvägg är spärrad och windows brandvägg är avaktiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 :huh: Såg inte det..hm...det måste vara något lurt Men tyvärr kan jag inte hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jimmut använd alltid en av brandväggarna. ananrs kommer virus in lättare än lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 har fixat det med brandväggarna så de e lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 funkar det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 så har det blivit för mig också att när man kollar på typ stockholm så står det att det är 123 stycken inne sen när man går in där så är det typ bara 30 stycken där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Det är inte så det är för mig. För mig står det att det är 0 inne fastänn det står att typ 200 spelar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.