Shaitan Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Ni har aldrig tänkt på att antalet spelare också baseras på de som är mitt i ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) jo, men det står ju inga namn alls på listan till vänster. Redigerat 15 Juli 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Josef19 Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Så är det för mig med det är inga inne fast det står det! förra året var det jätte många inne mot nu. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 jag är ett blip proffs! En av blip buggar är att det kan stå på spelen att det är ca 4 personer ine men det är 30! Men det ska dom fixa så småning om! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.