Gäst nissling Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Vilken sak tycker ni är roligast med Filip Och Fredrik som varit med i TV. Ni kan länka till det om det finns på Youtube. Mina favoriter: James Bond Mannen Jag-Vet-vem-som-sköt-Palme samt hans fru Bobbo Krull. 3000-kr-fattigare mannen Kister Himmelstan Hälsar? Dra-bil-med-en-sak-mannen Vilken är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Dra-bil-med-en-sak-mannen helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Håller med Jojjen21 att Dra-bil-med-en-sak-mannen men den var lite äcklig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Då vet jag. Jag gillar alla, men Dra-bil-med-en-sak-mannen är ju hel klar. - Vissa hamnar i rullstol och vissa på sjukhus. - När dom varit med dig? - Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Han säger att hans k*k är rena betongen! Fast det här är den bästa Redigerat 7 Juli 2007 av BornInBarcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Den här videon vinner överlägset ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Dra-bil-med-en-sak-mannen, blev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Den här videon vinner överlägset ;) Ja just det ja. Den såg jag på tv när den var ny, jag skrattade nästan ihjäl mig. Jag har hittat några till roliga filmer med dom: Filip och Fredrik snackar om turkar Bibiloteksmusik (Uräkta röran, vi bygger om) Radiostyrd 1 (Ursäkta röran, vi bygger om) Godisregn i rikstaden Sweden's first playmate (sveriges första lekkamrat) 336 Km/h Leken med polisen Ta fem män på deras sak Dom kan jag hitta nu i alla fall. Vilken är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 336 Km/h Leken med polisen, var bäst av dem som var av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Nu hamnar tråden långt bak. Fortsätt skriva!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 jag-vet-vem-som-sköt-palme-samt-hans-fru den vinner ju överlägset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Ursäkta röran videosarna e ändå bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.