Gäst nissling Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Vilken sak tycker ni är roligast med Filip Och Fredrik som varit med i TV. Ni kan länka till det om det finns på Youtube. Mina favoriter: James Bond Mannen Jag-Vet-vem-som-sköt-Palme samt hans fru Bobbo Krull. 3000-kr-fattigare mannen Kister Himmelstan Hälsar? Dra-bil-med-en-sak-mannen Vilken är bäst? Citera
Inside Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Håller med Jojjen21 att Dra-bil-med-en-sak-mannen men den var lite äcklig också. Citera
Gäst nissling Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Då vet jag. Jag gillar alla, men Dra-bil-med-en-sak-mannen är ju hel klar. - Vissa hamnar i rullstol och vissa på sjukhus. - När dom varit med dig? - Ja! Citera
BornInBarcelona Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Han säger att hans k*k är rena betongen! Fast det här är den bästa Redigerat 7 Juli 2007 av BornInBarcelona Citera
Gäst nissling Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Den här videon vinner överlägset ;) Ja just det ja. Den såg jag på tv när den var ny, jag skrattade nästan ihjäl mig. Jag har hittat några till roliga filmer med dom: Filip och Fredrik snackar om turkar Bibiloteksmusik (Uräkta röran, vi bygger om) Radiostyrd 1 (Ursäkta röran, vi bygger om) Godisregn i rikstaden Sweden's first playmate (sveriges första lekkamrat) 336 Km/h Leken med polisen Ta fem män på deras sak Dom kan jag hitta nu i alla fall. Vilken är bäst? Citera
wubo Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Skrivet 9 Juli 2007 336 Km/h Leken med polisen, var bäst av dem som var av de. Citera
Gäst nissling Skrivet 8 September 2007 Rapport Skrivet 8 September 2007 Nu hamnar tråden långt bak. Fortsätt skriva!!! Citera
Gäst jesper93 Skrivet 11 September 2007 Rapport Skrivet 11 September 2007 jag-vet-vem-som-sköt-palme-samt-hans-fru den vinner ju överlägset :) Citera
Gäst Apelsin Skrivet 12 September 2007 Rapport Skrivet 12 September 2007 Ursäkta röran videosarna e ändå bäst Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.