mega Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 har ni blivit mobbade för era länder som typ afganistan (jag kommer nt därifrån) ps:alla afganer ta nt illa up. jag har nt det. men om ni har skriv va de säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Jag kommer från stockholm och har aldrig blivit retad, men jag har sett så många andra på våran skola som blir retade och mobbade för deras ursprung. Det är hemskt att bli mobbad för något sådant! Jag menar, vad är det för skillnad mellan t.e.x en kille från Armenien och Eskilstuna? Hudfärg och språk. Inget mer... Så varför fortsätta så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 nep , i min skola är det tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Både ja och nej, det har väl hänt att nån har blivit retad för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Jag e halvkroat och ingen bryr sig!Folk vill att jag lär dom svära :unsure: på kroatiska :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Jag e kurd alla vill lära sig svära på mitt språk ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Inte jag... Men dezen här blivit hårt mobbad för han är skåning... Sorgligt att svenskarna fortfarande är så elaka mot dem =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Håller absolut med! Ni j*vla stockholmare tror ni e nått! j*vla skåne rasister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Inte jag!! Jag är en skånevän! Fy för skånerasister xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Nej, du är en snäll pojke, men alla andra e elaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Skåne POWER!! Det fanns en del utlänningar i min förra klass, men de belv ju inte mobbade på riktigt. Vi brukade bara skoja lite med dem och dem tog inte åt sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majoora Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Håller absolut med! Ni j*vla stockholmare tror ni e nått! j*vla skåne rasister! Men nu är ju stockholmsrasist! Du drar alla över en kant och säger att alla i Stockholm hatar alla i Skåne <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.