Plasma Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Du glömmnde Cooking mama :) + priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Det är nästan igentligen vilka spel du gillar, som ssb zelda och såna spel så ska du köpa wii. Men om du gillar skjutspel, blabla köp Xbox360. Jag har Xbox360 och jag har prövat Wii, jag vill klart säga att Xbox360 har min smak och riktigt bra spel! skjutspel finns på wii, fast änsålänge inte så många. mend et är den perfekta kontrollen för fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Det är nästan igentligen vilka spel du gillar, som ssb zelda och såna spel så ska du köpa wii. Men om du gillar skjutspel, blabla köp Xbox360. Jag har Xbox360 och jag har prövat Wii, jag vill klart säga att Xbox360 har min smak och riktigt bra spel! m eller inte, jag fick call of duty 3 i julklapp och det är skit svårt med kontroll h*lvetet, den reagerar knappt och att skjuta headshoot är omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashki Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 jag har ett wii och jag har testat xbox 360 och vanligt xbox. kontrollerna är så sjukt mkt skönare på wii än på xbox så det är ju klart att du ska ha ett wii :P. vissa säger att grafiken är inte så bra men det är bara skitsnack! jag tycker att grafiken på zelda är grymt skön asså. (och förhoppningsvis på alla andra spel. har bara zelda och wii sports. fick wii nyligen :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Det är nästan igentligen vilka spel du gillar, som ssb zelda och såna spel så ska du köpa wii. Men om du gillar skjutspel, blabla köp Xbox360. Jag har Xbox360 och jag har prövat Wii, jag vill klart säga att Xbox360 har min smak och riktigt bra spel! jag spealde det i en affär och det var rätt enkelt... fast alla tycker väl olika ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Jag skulle inte byta in det med tanke på att du förlorar på det. Xbox 360 + 5 Spel är typ 5000-6000kr värt + 999:- . Jag skulle inte gå med på det. Köp Wii utan att byta in, man förlorar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 men menar de inte vanligt xbox inte 360.Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Ja skulle köpa en wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Det är nästan igentligen vilka spel du gillar, som ssb zelda och såna spel så ska du köpa wii. Men om du gillar skjutspel, blabla köp Xbox360. Jag har Xbox360 och jag har prövat Wii, jag vill klart säga att Xbox360 har min smak och riktigt bra spel! mm fast jag har haft ner den där svarta adapter saken i golvet ett par gånger så den reagerar inte så bra ibland ( fast boxning som jag brukar köra är lätt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Du glömmnde Cooking mama :) + priset Sorry, Cooking Mama är ju ünderbart! ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Wii är roligt men du bör köpa med något spel:P sports blir halv tråkigt efter någon vecka lr så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.