KillZone95 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 när ja skulle köpa en hero på min gubbe så hittar ja den inte...jag har kollat i den här partylist men den finns inte där.var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 det är för att du har antagligen köpt från priest of baltazar och dom får du bara om du kör pvp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 jaha,tack då...men man kan väl köpa heros eller? förutom pvp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 nää. dom låser du upp i så kallade missions som du kommer till ifall du gör primary questes! (sjävl är jag lv 20 warrior/monk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 kör bara vidare i primary quests så kommer du låsa upp heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Eller kör hero battles som en nörd och lås upp alla heroes. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Dezen han menade att han ville ha herosarna i pve men han kunde jue inte :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jo, men jag menade att om han bara ville ha heroes så kunde han nöta HB. Skit i PvE'n :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 en fråga vad är pvp? ganska ny på sånna här spel:P :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Player vs Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Alltså att man slåss mot andra spelare för att vidare utveckla vad Status sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 ok tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.