Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 vem tycker du varit bäst hittills. jag tycker e-type Citera
incognito Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 "Melodi Fesdi Valen" Hahah, fyfan vad jag garvade när jag såg det här stavfelet!! Citera
Chihuahua Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Du K3nG4, det finns småbarn på det här forumet. Lär dem inga fula ord. De enda som var bra var Fame och den där vad-de-nu-hette som klev ut och in i tavlan och hade sämst kläder enligt dagstidningarna. E-type... blä. Syrran tänker gå och göra nåt annat när han sjunger i finalen, för att slippa se. Tror jag gör likadant. Vissa ser på hur tuff musiken är, men jag säger er att om den där E-typen skickas till Europa så hamnar vi bland de SISTA. Andra ser på det musikaliska, och det kan man inte påstå att han hade något av. Citera
Shadow of Darkness Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Jag var på genrep på den som var i karlstad :D jag tyckte... det fanns inte så bra men Fame Citera
incognito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Du K3nG4, det finns småbarn på det här forumet. Lär dem inga fula ord. De flesta småbarn lär sig fula ord vid 5-6 års ålder nuförtiden. Håller med om det där med E-Type, han är inte bra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.