Hoppa till innehåll

Drivrutiner


Dezen

Rekommendera inlägg

När jag ska installera drivrutinerna till mitt grafik kort (Nvidia geeforce 7600) så kommer det upp "denna drivrutin är inte kompitabel med windows XP, den kan skada operativ systemet nu eller senare, vill du fortsätta installationen? ofc trycker jag avbryt eftersom jag inte vet om det är säkert, jag vet iaf att det va rätt drivrutin och att jag hämtade den från den officiella hemsidan, så vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trycka på "Fortsätt ändån", det är väldigt sällan drivruter värkligen skadar datorn. Men jag rekomenderar dock att ta en extra titt ppå drivrutinssidan och kolla i fall det finns några Windows XP kompiala (stavning?) drivisar. Kommer det fram en sån skylt endån, fast du laddade ner XP drivrutinerna, tryck "Fortsätt endån" och stäm tillvärkarna, ifall att drivrutinen förstöör datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag ett nytt problem, såfort jag försöker starta något i steams "My games" lista så kommer det upp en trojan varning och att spelet inte var tillgängligt atm. Men jag kan köra allt annat från steam problem fritt, sökt igenom datorn efter virus, hittade inget, installerat om steam och det har inte hjälpt. Jag får bara trojan varning när jag startar något i steams my games lista, inte annars. Plz help?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag ett nytt problem, såfort jag försöker starta något i steams "My games" lista så kommer det upp en trojan varning och att spelet inte var tillgängligt atm. Men jag kan köra allt annat från steam problem fritt, sökt igenom datorn efter virus, hittade inget, installerat om steam och det har inte hjälpt. Jag får bara trojan varning när jag startar något i steams my games lista, inte annars. Plz help?

 

Allt ditt antivirusprogram säger är virus måste inte vara virus....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...