Hoppa till innehåll

2pac


SpoWn

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BurningHypno

Han är INTE död. Han gömmer sig dessvärre från rampljuset. Han sa det i email till mig.

 

Nej men seriöst. Vem vet? Varför ens bry sig, Om man är död ÄR man död. Lever man LEVER man, varför bry sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir man skjuten 5 gånger och avlider senare så tror jag faktiskt att man är död lixom...

 

Fel. Aja, ska inte lägga mig I eftersom det är omöjligt att föra en vettig diskusion på detta forum. :gitarr: :evil: :kung: :gitarr:

 

Edit: Glömde smilis efter inlägget.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte asså, det hörs ju så mkt om 2 Pac och jag har ju hört nya låtar och sett nya videos på tv med 2 Pac. T.ex. en låt som heter "Pac's Life" som kom 2006 tror jag där han sjunger med Ashanti och nån mer. 2 Pac sjunger med men man ser honom bara på nåra filmsnuttar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Varför ens bry sig? Det kommer aldrig att lösas.. Ingen kan veta.. Han kommer nog aldrig att komma tillbaka även om han lever. Så varför fortsätta göra såna här trådar? som t.ex. "2pac kommer tillbaka idag!!11!!" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte asså, det hörs ju så mkt om 2 Pac och jag har ju hört nya låtar och sett nya videos på tv med 2 Pac. T.ex. en låt som heter "Pac's Life" som kom 2006 tror jag där han sjunger med Ashanti och nån mer. 2 Pac sjunger med men man ser honom bara på nåra filmsnuttar.

 

dom tar låtar som han gjort som inte kom ut och fortsätter ge ut musik hans mamma har hand om skivbolaget tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Destiny

Eh.. Okej, Stefan...? Det där såg ju verkligen INTE fejkat ut.. Ofta skadorna blir sådär allvarliga när man typ har blivit skjuten.. vad var det? 6 gånger? Skinnet far som inte upp som på bilden... Eller nåt.. För att göra något sånt så behövs en kniv ^^ Inte en pistol. Det där är fejk :) Men ni får ju tro vad ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...