Gäst UAP Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 ska jag vara ärlig tror jag han är död. vissa säger att Suge Knight hyrde in Torpeder för att ta död på Pac :mellow: har också hört det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvilDeb Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 (redigerat) Han e död! Redigerat 10 Juli 2007 av EvilDeb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Han är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Han är INTE död. Han gömmer sig dessvärre från rampljuset. Han sa det i email till mig. Nej men seriöst. Vem vet? Varför ens bry sig, Om man är död ÄR man död. Lever man LEVER man, varför bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Blir man skjuten 5 gånger och avlider senare så tror jag faktiskt att man är död lixom... Fel. Aja, ska inte lägga mig I eftersom det är omöjligt att föra en vettig diskusion på detta forum. :gitarr: :evil: :kung: :gitarr: Edit: Glömde smilis efter inlägget. Redigerat 11 Juli 2007 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag vet inte asså, det hörs ju så mkt om 2 Pac och jag har ju hört nya låtar och sett nya videos på tv med 2 Pac. T.ex. en låt som heter "Pac's Life" som kom 2006 tror jag där han sjunger med Ashanti och nån mer. 2 Pac sjunger med men man ser honom bara på nåra filmsnuttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Varför ens bry sig? Det kommer aldrig att lösas.. Ingen kan veta.. Han kommer nog aldrig att komma tillbaka även om han lever. Så varför fortsätta göra såna här trådar? som t.ex. "2pac kommer tillbaka idag!!11!!" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag vet inte asså, det hörs ju så mkt om 2 Pac och jag har ju hört nya låtar och sett nya videos på tv med 2 Pac. T.ex. en låt som heter "Pac's Life" som kom 2006 tror jag där han sjunger med Ashanti och nån mer. 2 Pac sjunger med men man ser honom bara på nåra filmsnuttar. dom tar låtar som han gjort som inte kom ut och fortsätter ge ut musik hans mamma har hand om skivbolaget tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Han är död tror jag, svårt och veta. Jag gillar hans musik, han har bättre mening med sina låtar än vad andra rappare har som 50Cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Såg nån film där han var med, men asså man vet ju aldrig om det är äkta elr fake. Jag tror dessvärre att han är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag har beviset här själv på att han är sten död http://www.2pac-online.20m.com/images/autopsy.jpg kolla in jag tror inte att han kommer röra sig efter det dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Eh.. Okej, Stefan...? Det där såg ju verkligen INTE fejkat ut.. Ofta skadorna blir sådär allvarliga när man typ har blivit skjuten.. vad var det? 6 gånger? Skinnet far som inte upp som på bilden... Eller nåt.. För att göra något sånt så behövs en kniv ^^ Inte en pistol. Det där är fejk :) Men ni får ju tro vad ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.