Bubblar Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ja .. funkar liero till xp datorer kan iaf inte få mitt att funka ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 de funakr inte för mig heller så jag tog bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Testa och högerklicka på start filen och ta kompatibelitetsläge och välj Windows 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Bara en liten fråga...vad är Liero!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Testa och högerklicka på start filen och ta kompatibelitetsläge och välj Windows 98 det funkar inge vidare, men jag har lösningen! du kan ju lägga in det på fusk om du vill, men kanske inte, eftersom det inte är ett fusk. det kommer att funka, dock utan ljud, men det spelar ingen roll, det är ju spelet vi vill ha... 1. öppna liero mappen. 2. leta reda på filen liero.exe(det som sätter igång spelet, kan även heta LIERO) 3. högerklicka på liero.exe och välj egenskaper 4. välj fliken program 5. sätt markören i "kommandorad" 6. flytta markören till slutet(sista bokstaven) 7. skriv: [mellanslag]/N 8. tryck verkställ 9. starta spelet 10. spela och njut(utan ljud) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 är Liero ett spel eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 japp leiro är ett spel som liknar worms men spelas i real tid (spelar samtidigt på varsin del av tangent bordet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Japp, kolla http://www.fuska.se/filarkiv/index.php?action=file&id=423 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 okej.... ska kolla.... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 på mig fungerar det och jag har också xp :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Japp, kolla http://www.fuska.se/filarkiv/index.php?action=file&id=423 du kanske kan lägga in ett dokument om hur man får det att funka till xp i liero zip filen? eller så kan du göra en XP-launcher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.