JonteFire2 Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Okej, jag har kommit en bit nu :) men vet ni hur man får en ''gadget treespasser'' elr vad det heter...jag är på 3.e banan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 betydligt senare i spelet, om inte jag kommer ihåg fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Men jag måste ha en sån för att komma vidare i spelet Hallåå?? Jag behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 behöver du? exakt var är du?? beskriv stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Jag är vid 3.e banan och jag tror jag nästan har klarat allt på banan men jag är tillbaka vid rymdskeppet...Om man kollar till vänster om rymdskeppet så är det en dörr där och en liten plattform vid dörren som blir röd om man går på den och det står att man måste ha en ''Gadgetron Treespasser'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 det var ett tag sen jag körde satt, den tredje banan, det är väl en planet med gott om träd?? och i såfall behöver du inte använda treespaser, utan du bör kunna åka till en annan planet, eller finns det frågetecken på kartan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) Nej, det gör det inte, men Planeten(banan) som jag är på heter ''Eudora'' Men om jag kollar på ''Missions'' så är det 2 jag ska göra på den planeten... Jag har gjort det 2.a men inte det 1.a. På det 1.a står det ''Confront robot lieutenant'' Fatttar ingenting :( Eller jo, det är ett frågetecken om du menar den kartan man får upp genom att trycka på R3-knappen Redigerat 13 Juli 2007 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 ja, gå dit så kommer du möta robotlöjtnanen. följ vara kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 aa, jag har följt kartan men det är en dörr där och jag vet inte hur jag ska kunna öppna den PS: det är den stora dörren bredvid ''Gadgetronen''(den som man kan köpa vapen med). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 pröva om du kan komma till stället indirekt, till exempel att gå runt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 mm, men nu har jag klarat den planeten så glöm det jag sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 så bra, grattis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg