kratzz17 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 hur tog du bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 hur tog du bilden?Screen Shot grabben (; Brevid Scroll Lock. Helt klart hax =P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 så var det typ i BFV engång. på den bästa servern:(Spelar ingen roll, kan hända på varenda server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 så var det typ i BFV engång. på den bästa servern:(Spelar ingen roll, kan hända på varenda server. händer ofta på BFv på såna serverar som ingen är på har jag upptäckt. fast inte att dom kommer i fallskärmar, då är det med men 0 gravidtet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 lol men japp jag har en kompis som är en hacker han skickade pansarvagnar med fallskärmar(lol) :lol: ;) på mig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Förut när jag lirade BF2 online på en rankad server så kom det plötsligt massor av fordon i luften. Alltså mer en, en fordon i luften. Tror det var en commander hacker. Kan visa lite bilder som jag tog. Hehe kul igentligen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Förut när jag lirade BF2 online på en rankad server så kom det plötsligt massor av fordon i luften. Alltså mer en, en fordon i luften. Tror det var en commander hacker. Kan visa lite bilder som jag tog. Det kanske var några som skickade samtidigt!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg