PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 hur tog du bilden?Screen Shot grabben (; Brevid Scroll Lock. Helt klart hax =P.
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 så var det typ i BFV engång. på den bästa servern:(Spelar ingen roll, kan hända på varenda server.
D48 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 så var det typ i BFV engång. på den bästa servern:(Spelar ingen roll, kan hända på varenda server. händer ofta på BFv på såna serverar som ingen är på har jag upptäckt. fast inte att dom kommer i fallskärmar, då är det med men 0 gravidtet...
ColdIce Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 lol men japp jag har en kompis som är en hacker han skickade pansarvagnar med fallskärmar(lol) :lol: ;) på mig :angry:
Tobb3 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Skrivet 17 Augusti 2008 Förut när jag lirade BF2 online på en rankad server så kom det plötsligt massor av fordon i luften. Alltså mer en, en fordon i luften. Tror det var en commander hacker. Kan visa lite bilder som jag tog. Hehe kul igentligen :lol:
Tobb3 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Skrivet 23 Augusti 2008 Förut när jag lirade BF2 online på en rankad server så kom det plötsligt massor av fordon i luften. Alltså mer en, en fordon i luften. Tror det var en commander hacker. Kan visa lite bilder som jag tog. Det kanske var några som skickade samtidigt!!??
Rekommendera inlägg