diviNe Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Hej vill bara säga att ''skatemann-93'' hackar på habbo.se om ni vet vem han är. Han hycklade mig en gång och så gjorde jag 5 rum för att sprida ut detta, Skatemann-93=hycklare. Ett par dar senare när jag logga in hade mina rum ändrats till ''skatemann-93= Snäll snygging Tyder på att han har används sig av hacking eller vad tror ni?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Hej vill bara säga att ''skatemann-93'' hackar på habbo.se om ni vet vem han är. Han hycklade mig en gång och så gjorde jag 5 rum för att sprida ut detta, Skatemann-93=hycklare. Ett par dar senare när jag logga in hade mina rum ändrats till ''skatemann-93= Snäll snygging Tyder på att han har används sig av hacking eller vad tror ni?? det eller så ändra en mod rumnamnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 hmm, är det verkligen nödvändigt att skriva om det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 §1.11 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg