Gäst BurningHypno Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Kvinnlighet's testet poäng : Din poäng: 301 Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad! < Jag var inte seriös där, utan försökte bara få så mycket poäng som möjligt.. Kvinnlighet's testet poäng (SERIÖS) : Din poäng: -2 Du är inte kvinnlig alls, men du kan nog bli det om du anstränger dig. Mowhaha -2 :) Kill testen (Seriös) Din poäng: 235 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Länkarna Man Testet Kvinnlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 XD jag gjorde tjej teste. Jag var ingen tjej :'( Din poäng: 144 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Manlighets testet Din poäng: 195 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Kvinno testet Din poäng: 13 Du är inte jättekvinnlig, men ibland så lyser gosigheten igenom dig... eller missuppfattas du kanske? :) BurningHypno: Tvivlar på att du fick den poängen utan att kryssa sant. En kille på 13 år passar inte in som 235. Redigerat 9 Juli 2007 av amOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 kill testet: 76 tjej testet: 161 Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) HJÄLLLP! Jag fick 20 poäng i kvinnlighetstestet! :( Men på manlighetstestet fick jag iallafall 168 poäng, och det är väl OK... Redigerat 9 Juli 2007 av KVAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Manlighets testet: 113 Kvinno testet: 37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Den kvinnligaste mannen här ^^ Din poäng: 66 Du är något kvinnlig, men inte jättekvinnlig. Neutral med en vag lutning åt manligheten troligen att jag har håret till axlarna ^^ Mantestet fick jag typ 180 poäng ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Kvinnotestet 1 Manstestet 218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 145 mantestet! 78 kvinnotestet? Inga kommentarer på mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Din poäng: 210 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Din poäng: 254 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Kvinnotestet, 355 ^^ Ett praktexemplar av kvinnor =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.