ladan02 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 hej jag är kär i en tjej men min bästa vän är kär i henne okså och en av mina andra vänner är kär i mej och jag vill inte såra henne vad ska jag göra :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Eh, jag fårstår inte riktigt din situation. Är det så här: Du är kär i en tjej. Din bästis är kär i samma tjej som du är kär i och en av dina andra vänner är kär i dig. Och du vill inte såra henne som är kär i dig. Har jag fattat rätt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladan02 Skrivet 9 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 ja det har du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Det är lite Problemo eller inte lite. Berätta att du tyvärr inte är kär i henne utan någon annan. Det är typ det ända Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 om du vill tms med tjejen du är kär i kan du nog inte undvika att såra den andra tjejen, annars får du strunta i tjejen du är kär i, för att henne kan du nog inte såra. Vad man inte vet kan ju inte skada en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag tycker att det är att såra tjejen som är kär i dig ännu mer igenom att inte säga sanningen till henne. Om du berättar för henne att du är kär i henne kommer hon att bli sårad men det kommer att gå över med tiden, det kan jag nästan lova. Då får hon oxå en chans att möta en kille som är kär i henne tillbaka och det är bättre för henne än vad det är att gå runt och hoppas på att få vara med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.