Hoppa till innehåll

Varför Kan Jag Inte Se


KVAB

Rekommendera inlägg

Gäst newnameguy

Jag vet vad du har för problem. Du använder Norton Internet Security 2007, du har på en funktion som kallas "annonsblockering"... Vill du se andras avatarer så måste du stänga av den, vilket gör din dator mer sårbar. Jag skulle därför rekommendera att du inte gör det. Annonsblockeringen blockerar bara avatarer "125x125" från fuska.se.

 

Jag har såklart själv kommit på ett sätt att ställa in Norton utan att behöva stänga av funktionen. Det är ganska svårt att förklara just nu, eftersom den dator hemma som använder programmet har tyvärr gått i sönder.

 

Jag ska imorgon(alt. dagen efter) försöka laga den och komma åt programmet så jag kan skriva en liten guide om hur man löser detta problem. Ha det bra sålänge, jag återkommer med guiden under veckan. Och såklart länkar jag till den i denna tråd och skickar ett pm till dig med länken, håll ut.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Vadå cookies???? Men alltså, VISSA avatarer kan jag se, t.ex. wubos. Min förra avatar kunde jag åxå se, men nu när jag har bytt ser jag inte min nya!

 

asså vilken webbläsar har du? har man till exempel ie 6 syns inte alla avatarer, däremot syns alla i tex ie 7, firefox och opera.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...