Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Hallå allihop, behöver hjälp med min hemsida. Den funkar bara i Firefox men inte i IE. Hjälp mig så att den funkar i IE, snälla. :( PS. Sidan hittar ni på min presentation. :P Nehe? Din sida funkar inte i IE! Vad är felet? Det funkar för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Hallå allihop, behöver hjälp med min hemsida. Den funkar bara i Firefox men inte i IE. Hjälp mig så att den funkar i IE, snälla. :( PS. Sidan hittar ni på min presentation. :P Nehe? Din sida funkar inte i IE! Vad är felet? Det funkar för mig iaf. ffs, läs HELA tråden först. Jag har redan fått hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) Hallå allihop, behöver hjälp med min hemsida. Den funkar bara i Firefox men inte i IE. Hjälp mig så att den funkar i IE, snälla. :( PS. Sidan hittar ni på min presentation. :P Nehe? Din sida funkar inte i IE! Vad är felet? Det funkar för mig iaf. ffs, läs HELA tråden först. Jag har redan fått hjälp. Grejjen var den att du måste berätta vad som är fel! Det är som om jag skulle ringa 112 eller någon support och säga "Hjälp mig!". Dom skulle inte fatta ett skit. Redigerat 9 Augusti 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Anders has the word B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Nu var det så att jag visste inte vad som var fel, så jag frågade andra om dom kunde hjälpa mig. Förslag och så. Epaaj gav mig en länk till validator.w3c som kollade min sida. Jag kollade i resultaten och såg att jag hade stavat fel. Så, klart slut. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jajajaj! lol Du har alltid rätt! Vi förstår dig.. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.