Rallypacker Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag ska köpa en ny film och undrar vilken du tycker är bäst. Dom du har att välja på är Pireats of the Carrabean occh Miffo. Ifall ni har sett en av filmerna ge dom betyg i en skala 1-5. Tack för din åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Tja, jag har inte sett Miffo, men svenska "drama-komedier"... Njaaaaeeeee? Pirates of the Caribbean är superskön, Johnny Depp är värd att se om tusen gånger. En 4 till den. Den borde du köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Pirates of the carabean Miffo e skit dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Miffo, 1, PotC, 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Miffo 0 POTC 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Miffo sux Pirates of the Caribbean owx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 du ska lugnt köpa pirates of the carribean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Pirates of the Caribeann äger fett! den e bara så stört skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Pirates Of The Caribbean ger jag........en......5:a..... :o Miffo har jag iten sett och den ger jag en....2:a.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Köp : Pirates of the Caribbean Miffo kan jag inte bedömma men jag lovar att Pirates of the Caribbean är mycket bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag håller med alla andra! Pirates Of The Caribbean!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag har köpt båda!! :D PS. Jag vi köpte Miffo för morsan ville det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.