Gäst BurningHypno Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Bara så ni vet! Jag är pro och kommer antagligen äga er alla ;) Med fusk ja bahahahaha =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Bara så ni vet! Jag är pro och kommer antagligen äga er alla ;) Har du spelat 1 pcw och tror du kan äga alla? Right, right. Säger inte att du inte kan äga alla, men du ska veta att jag inte sitter framför public som majoriteten här på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 LOL! Jag skojade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Japp, misstänkte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Japp, misstänkte det. Sluta göra denna inlägg till ett chattrum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Jag är med FTW, Namn = TheExecutor Lag 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Jag är med FTW, Namn = TheExecutor Lag 1 You'r In Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) Om ingen ansöker till Team 2, så får Executor vara med team 2. Han ansökte sist. Redigerat 12 Juli 2007 av BurningHypno Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hur är det med regler? Till exempel 16-bitars, vapen modeler, record och screenshots? Jag tycker att man inte ska få ha 16-bitars. Standard modeler fast man kan ha fpsmdlsen. Screenshot på smoke och scorboard i början så att ingen sitter med 16-bitars. Record ifall nu någon blir fusk anklagad. Tycker att dom här reglerna ska finnas för att det finns priser inblandade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Vafan, man märker om någon fuskar. Ingen orkar skicka screen. Och vad är 16bit i cs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) Det borde finnas ifall det ska vara en ordentlig cup. Ja, man kanske märker ifall någon fuskar. Men demos kommer ändå behövas för att vara 100% säker? Personen har kanske varit i cs scenen i 6 år och vet vart folk oftast sitter. Screen på smoke skulle behövas ifall någon har 16-bit. 16-bit gör så att man ser genom smoke mkt lättare och då blir det orättvist mot dom som kör 32-bit. 16-bit är inget fusk, du kan bara ställa in det i ditt video options i cs. Redigerat 12 Juli 2007 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Det borde finnas ifall det ska vara en ordentlig cup. Ja, man kanske märker ifall någon fuskar. Men demos kommer ändå behövas för att vara 100% säker? Personen har kanske varit i cs scenen i 6 år och vet vart folk oftast sitter. Screen på smoke skulle behövas ifall någon har 16-bit. 16-bit gör så att man ser genom smoke mkt lättare och då blir det orättvist mot dom som kör 32-bit. 16-bit är inget fusk, du kan bara ställa in det i ditt video options i cs. Justusett , fuskare blir enkelt sedda + att vi frågar alla deras FPS innan dom spelar .. så vi fattar . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg