Raffed Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Funderar på att köpa guild wars men jag är inte helt säker än..Är det värt att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Japp helt klart =) Bästa PC spelet jag spelat iaf. Men det är ju min åsikt. Har du några fråger kan du ställa dem annars finns det också andra linknande trådar du kan få råd ifrån =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Håller med Status till punkt och pricka =) Men du kunde ju kollat på tråden som redan finns =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 skitkul spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Kostar det något att spela online eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Du köper det i affären, sen kostar det inget mer =) Förutom ditt internet abbonemang =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 om du inte har råd med WoW så ska du köpa GW, jag hade guild wars men jag köpte wow så jag har slutat spela det men det va rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 WASD ........ Jag säger bara .... Guild Wars och WoW är INTE likt varandra. Om du vill ha ett billigare alternativ till WoW finns tex archlord. Fast WoW och GW är inte särskilt likt varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Jag köpte GW: Nightfall, 399kr. Prisvärt enligt mej. Annars kan du ju börja lira maplestory istället, helt gratis. http://maplestory.nexon.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Jag har jätte många av mina gubbar som är på 2:dra missionet men om du köper det adda ranger in sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 wow andra miss... vilket spel btw(gw spel...)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.