Eric_H Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Min dator är helt konstig, det är inget ljud. Vi har fixat samma problem förut, men vi minns inte var vi har tryckt. Vi har testat med att återställa datorn som den var två dagar tidigare, då det funkade, men nej då. Det är även en sladd (som sedan förvandlas till två) som har åkt ut. Vi har testat på alla ställen, utan resultat. Vi har även testat att installera om drivrutinerna. Någon som vet vad detta beror på, eller hur man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Köp nya högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Sätt i sladden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Sätt i sladden lol? han gjorde det men det blev inga resultat , såg du inte vad han skrev <_< ?Okej du Eric , testa med att göra Windows Update , Installera dina drivrutiner igen , www.asrock.com . Du kan också testa att göra så här , Kolla noga om du hittar Audio eller Sound nånstans på moderbordet där sladden kan passa . Då funkar det nog :) , annars vet jag inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Gå in på google och sök dem senaste drivrutinerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 jag har samma problem, jag hör vissa ljud men inte andra, jag hör typ inte windows media player ljud men jag hör itunes ljud, jag hör world of warcraft introt men inte oblivion introt, fattar inte vad som är cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Sätt i sladden lol! klockrent!!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 ja du....jag har faktiskt ingen aning vad som är fel, men högtalarna är kanske trasiga eller så har de blivit nåt fel på moderkortet kolla så att alla sladdar sitter på plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Sätt i sladden "Sök efter drivrutiner"...Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Ta båda högtalarna och slå dem hårt i bordet, funkade på mina gammla när ljudet försvann i dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 mm väm vet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.