Hoppa till innehåll

Ljudet Är Borta!


Eric_H
 Dela

Rekommendera inlägg

Min dator är helt konstig, det är inget ljud. Vi har fixat samma problem förut, men vi minns inte var vi har tryckt. Vi har testat med att återställa datorn som den var två dagar tidigare, då det funkade, men nej då. Det är även en sladd (som sedan förvandlas till två) som har åkt ut. Vi har testat på alla ställen, utan resultat. Vi har även testat att installera om drivrutinerna. Någon som vet vad detta beror på, eller hur man kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sätt i sladden

 

lol? han gjorde det men det blev inga resultat , såg du inte vad han skrev <_< ?

Okej du Eric , testa med att göra Windows Update , Installera dina drivrutiner igen , www.asrock.com . Du kan också testa att göra så här , Kolla noga om du hittar Audio eller Sound nånstans på moderbordet där sladden kan passa . Då funkar det nog :) , annars vet jag inte .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst JohanFoppa

jag har samma problem, jag hör vissa ljud men inte andra, jag hör typ inte windows media player ljud men jag hör itunes ljud, jag hör world of warcraft introt men inte oblivion introt, fattar inte vad som är cp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...