27Caramele Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 jag hade tänkt att köpa ett nytt spel till wii. men, det måste vara lång varit. inte som wario ware smooth moves eller mario party 8. vad ska jag köpa då förutom zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Excite Truck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Excite Truck hur lång tid tar det att klara ut det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashki Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 testa. jag tror inte att någon vill köpa spelet bara för att kolla hur lång tid det tar och sedan säga det till dig. men nåt som borde vara långvarigt är nog typ det nya metroid eller super mario galaxy. förresten tycker jag att mario party är långvarigt. bara man har några kompisar(och självklart kontroller) att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 testa. jag tror inte att någon vill köpa spelet bara för att kolla hur lång tid det tar och sedan säga det till dig. men nåt som borde vara långvarigt är nog typ det nya metroid eller super mario galaxy. förresten tycker jag att mario party är långvarigt. bara man har några kompisar(och självklart kontroller) att spela med. nej det är ju klart att han inte köper det bara för det men jag trode han hade efter som att han svarade. jag tänkte också på att någon annan kunde svara om de hade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Super paper mario!! DEt kommer att äga sök på youtube efter det. kommer typ om 2 mån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Du kan ju alltid vänta tills metriod kmr:) kmr f*n äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.