w4nkarN Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hur använder man dom penslarna man har laddat ner i GIMP? Jag vill inte ta några färdig brushade. Jag hittar bara ZIP filer att ladda ner. Kan någon ge länk till någon som inte är ZIP. Dom kanske funkar som jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Men åh. Zip-filer är komprimerade. Prova att öppna de med winzip. Gratis test finns här: WinZip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 o sen när du unzipat dom så kopierar du brushfilerna och klsitrar in dom på C:\Program\GIMP-2.0\share\gimp\2.0\brushes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 '-.- Chip: Jag vet var dom finns jag har öppnat dom men jag vill inte använda färdiga. Jag vill plasera dom var jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 För att kunna göra det måste du ju packa upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Det är ju det dom förklarat för dig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth1 Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 med WinRAR kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Det funkar juh inte '-.- WinZIP funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 winzip funkar visst, du gör nått fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Kan någon Guida mej hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.