poven_i_rom Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Ngn som vet var det gömda vapnet på andra banan finns??! har förstört allt och hittat allt förutom vapnet. plz help me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Du kan ju gärna säja vad det är för ett spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poven_i_rom Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Du kan ju gärna säja vad det är för ett spel? jo du vet, det tråden heter retard! black!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Du kan ju gärna säja vad det är för ett spel? Dudududu, akta ditt språk grabben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poven_i_rom Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) jadu Redigerat 10 Augusti 2007 av poven_i_rom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Säg vilken som va andra banan så kan jag nog hjälpa till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Menar du skogbanan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag kom ihåg nu! tror jag... men i alla fall: när du kommer till bron så finns det en kulle åt vänster när du kommer ut ur tunneln, gå upp på kullen så hittar du en Rocket Propelled Grenade (RPG) eller så kallad rocket launcher. Lycka till! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Du kan ju gärna säja vad det är för ett spel? Om han är så retard... Varför skriver du Black ps2... Man ser ju f*n inte vad du menar ju :SSkriv bara Black. Eftersom att du postar i ps2 forumet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 försök med gamefaqs sen sök black ps2 borde komma hints and cheats prova där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poven_i_rom Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Menar du skogbanan? aaaa precis Jag kom ihåg nu! tror jag... men i alla fall: när du kommer till bron så finns det en kulle åt vänster när du kommer ut ur tunneln, gå upp på kullen så hittar du en Rocket Propelled Grenade (RPG) eller så kallad rocket launcher. Lycka till! ;) tack.. ska prova när ja får tillbaka spelet. en kompis har de just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg