WASD Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Jag har tänkt på att om man skriver ett inlägg som är typ "Jag ska köpa pokemon Pearl" så får man lika mycket fuskamynt/rank som om man skriver ett jättelångt inlägg. Som när jag skrev detta: länk Fick jag lika mycket som för detta: länk Så det borde det fixas på nått sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Typ, över 200 ord - Mer FR Över 500 - mer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Typ, över 200 ord - Mer FR Över 500 - mer eller? vet inte riktigt hur det skulle va isf men jag var medlem på ett forum där dom tog typ "ord*0.05=mynt" eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 har tänkt på samma sak men har aldrig kommit fram. jag tycker det är en jätte bra ide. det e så konstigt att bara skriva som du säger en att skriva hur mycket som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Tycker att det borde vara som det är, allt handlar inte om fm eller rank... Man ser direkt om en medlem är seriös eller inte, inte alltid ranken som bevisar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) Dålig ide.Det skulle bara bli mer Spam. Redigerat 12 Juli 2007 av Dark_Zebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Dålig ide.Det skulle bara bli mer Spam. kanske men det skulle bli mer vettiga inlägg, istället för att bara svara "gör sådär.." så skriver man en detaljerad beskrivning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 f*n, detta är en av de bästa idéerna jag har hört. :o Tänk vad mycket FM och FR jag skulle få för min CS-Server-guide. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Salzalada..du har redan lixom 11600 fm typ.. och som nån sa, mycket spam och de skulle bara bli överfullt med alla fm och fr kåta medlemmar o typ skriva.. "ok" "Men gör som han sa" "tack" o.s.v. så inte en sån bra idé tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) men om man bara skriver "ok" så får man ju typ bara 0.1fm inte äns det kanske & ännu mindre fr. och så skulle det nog vara bra med en maxgräns för hur mycke fm/fr man kan få så blir det nog inte så mycke spam Redigerat 12 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Det skulle bli ganska jobbigt för moderatorerna att avgöra vilka inlägg som förtjänar mer eller mindre FM. Dessutom skulle det bli en massa klagomål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Det skulle bli ganska jobbigt för moderatorerna att avgöra vilka inlägg som förtjänar mer eller mindre FM. Dessutom skulle det bli en massa klagomål. Moderatorerna kommer inte att granska all inlägg, antagligen kommer något smidigt program räkna orden och sedan räkna ut hur mycket FM man får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.