garkan Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) Eftersom eragorn94 har gjort en tråd om det kassaste , vilket tycker DU är det grymmaste spelet. Här är min lista : Dark Messiah Half-life 2 : Episode Two Portal Team Fortress 2 Marine SharpShooter III Overload Sam and max :lol: Command and Conquer : Tiberium Wars Call of duty 4 (xbox360) Brother in arms : Hell's Highway (xbox360) Timeshift (xbox360) Starcraft II ______________________________ Vem har anmält?<_< Redigerat 15 Juli 2007 av ashtern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Guild Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Flight Simulator spelen är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 AoE spelen är bra och jedi academy. det finns många fler men jag kommer inte på namnen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) ashtern: Ungefär hälften av de spelen du skrev upp har inte släpps än. Dessutom är en del inte till PC. Själv måste jag säga Call of Duty och Call of Duty: UO. Redigerat 13 Juli 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Call of Duty 2, Company of Heroes, Kotor spelen fast nummer ett är nog de båda starcraft spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_Martini92 Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) jag tycker att Cod spelen är suveränna och jag har sett bilder på CoD 4 och det värkar väldigt coolt med bra grafik! (pc,xbox 360) jag tycker också du ska ta med halo 3 i din lista när du nu tar med spel som t.ex. CoD 4 som inte har kommit ut ännu! (xbox 360) :cool: Redigerat 13 Juli 2007 av M_Martini92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) Jag tycker att det är fel att skriva Call of Duty 4, TimeShift, Starcraft 2 när den inte änns kommit till pc än. Titeln lyder " Grymt spel som Kommit Till Pc". Och att du skrivit Xbox 360 när det skulle handla om pc. Nog om det. Jag tycker Guild Wars!!! Redigerat 13 Juli 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Kotor-spelen, Warcraft-serien (när det var strategi) och Diablo-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Eftersom Silent Hill 2 finns till PC, så är det det som är bäst, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Half-life 2 : Episode Two Portal Team Fortress 2 De spelen har inte "kommit" ut än... men de "kommer" komma ut så jag håller med! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.