Twix Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 vad kunde ni välja att ha i elevens val Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag har filmkunskap. ett tag kunde vi ha "Data"...gissa vem som valde det? satt bara på internet hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 hade det idag, kunde välja mellan: Hk, Tk, Bd, Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Vi väljer bland typ femton olika grejor, en för varje "period" dvs ungefär en halv termin. Nu har jag skoltidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Vi har inget som heter elevens val längre.vi hade det i 6:årsgruppen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hurru Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 våra lärare bestämmer vad vi ska göra på elevensval... fett konstig skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Haha fattar plötsligt vilken tur jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 vi kan välja på många olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har filmkunskap. ett tag kunde vi ha "Data"...gissa vem som valde det? satt bara på internet hela tiden. data det skulle passa mig ! :) eller det passar nog alla på fuska.se ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det stod på schemat i åk.1-5 sedan togs det bort. Men vi hade aldrig elevens val. Rektorerna påstod att det inte fanns något sådant. :angry: Istället hade vi alltid matte, engelska eller annat tråkigt. :angry: Lyllos dig. Vi hade det i 3:an då hade vvi....MAtte/No(en grej tillsammans), Engelksa, TM slöjd, TX slöjd, musik , Sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) på elevens val får vi göra vad vi VILL jag brukar mest kolla om vi har läxförhör (då övar jag) annars gör jag inte ett skvatt PS:vill också välja mellan saker det verkar grymt Redigerat 7 Mars 2004 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vi lkan välja mellan typ 30 olika saker... Jag har extra idrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.