Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Jag har filmkunskap. ett tag kunde vi ha "Data"...gissa vem som valde det? satt bara på internet hela tiden. Citera
KazeN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 hade det idag, kunde välja mellan: Hk, Tk, Bd, Mu Citera
Chihuahua Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Vi väljer bland typ femton olika grejor, en för varje "period" dvs ungefär en halv termin. Nu har jag skoltidning. Citera
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Vi har inget som heter elevens val längre.vi hade det i 6:årsgruppen bara. Citera
hurru Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 våra lärare bestämmer vad vi ska göra på elevensval... fett konstig skola Citera
Chihuahua Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Haha fattar plötsligt vilken tur jag har! Citera
Twix Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2004 vi kan välja på många olika saker Citera
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Jag har filmkunskap. ett tag kunde vi ha "Data"...gissa vem som valde det? satt bara på internet hela tiden. data det skulle passa mig ! :) eller det passar nog alla på fuska.se ;) Citera
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Det stod på schemat i åk.1-5 sedan togs det bort. Men vi hade aldrig elevens val. Rektorerna påstod att det inte fanns något sådant. :angry: Istället hade vi alltid matte, engelska eller annat tråkigt. :angry: Lyllos dig. Vi hade det i 3:an då hade vvi....MAtte/No(en grej tillsammans), Engelksa, TM slöjd, TX slöjd, musik , Sv Citera
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) på elevens val får vi göra vad vi VILL jag brukar mest kolla om vi har läxförhör (då övar jag) annars gör jag inte ett skvatt PS:vill också välja mellan saker det verkar grymt Redigerat 7 Mars 2004 av Nyllet Citera
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 vi lkan välja mellan typ 30 olika saker... Jag har extra idrott! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.