Gäst Destiny Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Skrivet 13 Juli 2007 Hej! Jag behöver en kod som gör att man kan skicka in saker ... Vi säger som att jag har en spel hemsida och sen vill jag ha en kod som gör att folk kan skicka in spel till den kategorin som spelet hör till.. T.ex. Nintendo Wii . Och sen när man skickat in den så hamnar den automatiskt under Nintendo Wii Kategorin och sen ska man kunna skicka in t.ex. Recensioner till det spelet. Hoppas ni förstår vad jag menar. /Destiny =) Citera
epaaj Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 För att ladda upp filer funkar den här koden: http://www.phpsidan.nu/res_scripts.php?step=3&id=91 Citera
Gäst Destiny Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) Nej.. Inte så. Jag menar länkar som t.ex. att man kan skicka in spel till typ Nintendo Wii Kategorin som på fuska.se och sen läggs den automatiskt till under kategorin som man valde. Och sen ska man kunna skicka in typ recensioner under spelet som den andra skickade in.. Som typ fuska.se's men som PHP. Men tack för länken eftersom jag behövde den också^^ Redigerat 14 Juli 2007 av Destiny Citera
Andersffs Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 Om du inte har någon erfarenhet av PHP så är det inte så bra att börja med färdiga, avancerade script. Citera
Gäst Destiny Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Skrivet 15 Juli 2007 Jag kan grunderna i php ^^ Men jag lär mig mer och mer varje dag.. Jag vill iallafall bara veta en sån kod! Då kan jag återgå till d en senare när jag har lärt mig mer. Citera
Andersffs Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Skrivet 15 Juli 2007 Jag förstår inte vad du menar, men äre inte lättare att tänka om lite och köra lite med variabler & sånt. Citera
Gäst Destiny Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Skrivet 15 Juli 2007 Meh.. Jaja ..Då väntar jag ett tag. Tack för svaren iallafall. Citera
epaaj Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Skrivet 15 Juli 2007 Du verkar vilja ha nåt lite mer avancerat. Finns inte många som ger bort sånt gratis. Föreslår att du lär dig PHP och kodar precis som du själv vill ha det sen när du kan lite mer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.