JonteFire2 Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Går det att koppla upp ps2 till internet? Om ja... vad kan man göra och vad måste man ha för grejer??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 ja det gör det, på sätt och vis, man kan köra över nätet med en ps2 om det är det du menar, men man behöver en nätverksadapter (om man har den gamla ps2:an) om man har en ny så är adaptern inbyggd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Jag har den nya ps2 & spelar ibland Black Hawk Down på internet med det, bara att koppla den till router me sladd & köra typ connection guide så funkar det bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag har också den nya ps2. men om nätverksadaptern e inbyggd vad ska jag göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 bara att koppla den till router me sladd & köra typ connection guide så funkar det bra där har du hur du skall göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Men vad är en Router då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) normalt är det vad som skapar närverk, det är en mojäng som kopplar ihop datoren, därav skapar ett nätverk Redigerat 14 Juli 2007 av Aviator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Ok, vart kan man köpa det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 på ganska många ställen, men varför kollar du inte upp nätverksadaptern på tex wikipedia?? sök bara på playstation 2 ovh leta vidare (den engeska sidan har mest info) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg