tjao Skrivet 28 December 2008 Rapport Skrivet 28 December 2008 behöver hjälp. för att komma in i city in the sky ska man ju bakom en staty för att hemta en kanon men hur??? :huh: midna säger att man ska prata med nån tjej men vem??? :huh: den där "rod" saken man fick i tempel of time är trasig också + att det e lås på statyn man ska ta bort vad ska jag gö ???+???=?????? :huh: vilken j*vla tjej jag har letat överallt :angry:
Slugger Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Hej. Jag har ruggiga problem att ta mej genom Lakebed temple. Jag måste höja vattennivån för att få en vit bro att flyta upp så jag kan ta mej över till sista låset men jag begriper inte hur! Nån som har den troligtvis enkla lösningen så vore det bussigt att bjuda på det :)
Kuzune Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Jag kommer inte ihåg hur man höjer bron, men det enda som finns där (om det är där jag tror) är en Piece of Heart. Du behöver alltså inte ta dig dit för att klara templet.
Dolcesanna Skrivet 22 April 2009 Rapport Skrivet 22 April 2009 (redigerat) HJÄLP!!!! jag ska leta efter några "spegelbitar" som fattas, midna säger att jag ska prata med nån av vattendjuren, men det finns så många och ingen säger något vettigt, jag kan inte heller gå ut vid isen för då dör jag för att det är för kallt snälla kan någon hjälpa vart ska jag??? MVh Redigerat 22 April 2009 av Dolcesanna
Legenden Skrivet 23 April 2009 Rapport Skrivet 23 April 2009 behöver hjälp. för att komma in i city in the sky ska man ju bakom en staty för att hemta en kanon men hur??? :huh: midna säger att man ska prata med nån tjej men vem??? :huh: den där "rod" saken man fick i tempel of time är trasig också + att det e lås på statyn man ska ta bort vad ska jag gö ???+???=?????? :huh: vilken j*vla tjej jag har letat överallt :angry: Hur svårt ska det vara??????????? Följ bara instruktionerna som Midna ger dig, och den där "tjejen" heter Liia och hon finns i Kakariko Sanctuary. Man måste fixa tillbaka hennes minne för att komma förbi den där saken i källaren i sanctuary. Men innan ska du hämta en massa saker hehe! jag menar hur svårt ska det f*n vara att följa instruktionerna som Midna ger, man blir ju arg!!!!! Edit: För att få tillbaka kraften i "Dominion rod" ska man ge en bok till han som står i källaren i Sanctuary, han kommer att läsa upp ur boken och han blir :( och sen får du kraften tillbaka. Mvh: Legenden
Nacke3000 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Skrivet 7 Juni 2009 behöver hjälp. för att komma in i city in the sky ska man ju bakom en staty för att hemta en kanon men hur??? midna säger att man ska prata med nån tjej men vem??? den där "rod" saken man fick i tempel of time är trasig också + att det e lås på statyn man ska ta bort Kanonen är under borgmästarens hus i kakariko där det står en staty i vägen. Du ska till kärringen med massa katter och visa henne den där roden som ger liv i statyer. Sen ska du använda den mot statyn i kakariko.
Rekommendera inlägg