PUR4FAX Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Var kan man ladda ner båtar till gmod10?? behöver man css eller något annat spel för att få båtar???? (vill inte ha något sparat spel!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Var kan man ladda ner båtar till gmod10?? behöver man css eller något annat spel för att få båtar???? (vill inte ha något sparat spel!) båtar finns i half-life 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Precis :) Eller så får du bygga någon med hjälp av en Guide eller så.. Googla de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Var kan man ladda ner båtar till gmod10?? behöver man css eller något annat spel för att få båtar???? (vill inte ha något sparat spel!) Jo men jag hittar dom inte :( var hittar du dom i spawnlistan? Kan du visa en bild var!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Dom ska väl finnas bland Junk.. Har du Hunts Mod? Tror att han har gjort spawnlistor.. Eller så ska man kolla bland Useful Construction Props (om jag nu kommer ihåg rätt) Eller så sök igenom alla bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Dom ska väl finnas bland Junk.. Har du Hunts Mod? Tror att han har gjort spawnlistor.. Eller så ska man kolla bland Useful Construction Props (om jag nu kommer ihåg rätt) Eller så sök igenom alla bara. Junk finns väl inte i gmod10???? Eller är det jag som är trög? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 här är en båt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 här är en båt tack men jag har laddat ner gmod plus till gmod10 nu så jag har hittat några båtar :) Men det är ju fortfarande kul om någon skickar andra båtar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag har laddat ner skitmycke saker t.ex. nuke, så man kan få djur, spacebuild mm. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 25 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag har laddat ner skitmycke saker t.ex. nuke, så man kan få djur, spacebuild mm. :P spacebuild är kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 jag fattar inte va man gör där :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 jag fattar inte va man gör där :( Man behöver life support för att det ska funka! (tar ett tag att komma på hur det funkar) Jag vet et coolt rymdskepp! LINK:IAC (det är en model som är bra att ha!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg