shoobree Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Hejsan behöver hjälp med en grej...kolla på den här bilden http://articles.romanvirdi.com/wp-content/...sta-desktop.jpg Ser ni den stora klockan till höger på skrivbordet... jag skulle vilja ha en sån men hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Enkelt, sök i startmenyn efter "windows sidpanelen", öppna den. Om inte klockan kommer upp, klicka på plustecknet längst upp. (äger oxo vista :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 du högerklickar på det fället och går in på " lägg till gadgets, sen kan du lägga till de gadgets du vill,inklusive klockan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Tackar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Kanske e lite of topic, men tar vista 70gb på hdd? En kompis med vista sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 nej nej, men vista kan inte köra vista utan en mindre hårdisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Vad? Det kräver inte 70gb på hddn men man måste ha en så stor för att kunna ha det? o.O Whoot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Hur fixar jag väder grejen till min sidebar grej??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Prova samma som du gjorde med klockan, fast du väljer gadgeten med en sol som ikon istället för klockan. Har du ingen sådan så kolla på http://vista.gallery.microsoft.com/vista/S....aspx?mkt=sv-se. Finns tonvis med gadgets där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Vad? Det kräver inte 70gb på hddn men man måste ha en så stor för att kunna ha det? o.O Whoot? 70 gb är ingenting idag, det är vad de flesta bärbara kommer med och och de sämre stationära, de äldre datorerna som bara har 70 gb hårdisk brukar normalt inte klara av systemkraven till windows vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Prova samma som du gjorde med klockan, fast du väljer gadgeten med en sol som ikon istället för klockan. Har du ingen sådan så kolla på http://vista.gallery.microsoft.com/vista/S....aspx?mkt=sv-se. Finns tonvis med gadgets där! Söker på väder fast hittar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Vad? Det kräver inte 70gb på hddn men man måste ha en så stor för att kunna ha det? o.O Whoot? Men det är ju onödigt att köpa minne som man inte andvänder.. :P Jag håller mig till 150Gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.