Gäst jesper93 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) hej dom i skolan har sagt att vi ska ha kärleks middag när man går i 8-9 hur ska jag göra för att slippa mvh jesper93 :evil: :unsure: ps om jag inte går så måste jag gå en dag till i skolan hellre det Redigerat 14 Juli 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Creepy. Kärleks middag? Man ska inte tvinga någon till något sånt. Eller? Jag tror dom försöker skrämma dej. Men i nian ska man ha bal. Det kanske är det dom menar. Hur du ska missa det? Säga att du inte mår bra osv så kanske du kan bli sjukskriven från skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Valet är helt upp till dig. Men du måste ju inte känna dig tvingad att gå. Gör det som känns bäst för dig så blir nog allt bra. Men om du inte vill gå så måste du ju inte. Säg någon dag innan att du inte mår bra så kan du förmodligen slippa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Creepy. Kärleks middag? Man ska inte tvinga någon till något sånt. Eller? Jag tror dom försöker skrämma dej. Men i nian ska man ha bal. Det kanske är det dom menar. Hur du ska missa det? Säga att du inte mår bra osv så kanske du kan bli sjukskriven från skolan mm. btw tror du på dom? :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Snackar du med mej? Jag tror du svarade på fel inlägg Redigerat 15 Juli 2007 av iron_maiden96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Annars om inte du vill gå på den där balen eller middan, låtsas vara sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Balen har man bara chans 1 gång i hela livet. Det är ändå iaf värkar vara kul. Men kärlekmiddage btw. Skit samma säg att du är sjuk så slipper du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Annars om inte du vill gå på den där balen eller middan, låtsas vara sjuk? varför ska man låtsas? om man mår dåligt inför balen mår man ju dåligt och man behöver inte låtsas. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 vi på våran skola går på något sånt med men det är inte så faligt som det låter men om du inte vill gå spela bara sjuk då eller något sånt säg att du mår dåligt och stanna hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Vad "sjuk" på den dagen & var "sjuk" den dan du får gå extra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 eller så tänker du på det faktum att dom faktiskt inte kan tvinga dig... så egentligen skulle du kunna skolka på den där "extradagen", det ska vara likadant med balen, man får inte tvinga elever att gå eftersom att det normalt inte är på skoltid.... däremot brukar man få en del sura lärare efter sig, det vet jag av erfarenhet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Balen har man bara chans 1 gång i hela livet. Det är ändå iaf värkar vara kul. Men kärlekmiddage btw. Skit samma säg att du är sjuk så slipper du den Nähääää i trean på gymnasiet har man en bal HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.