Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag har så fruktansvärt tråkigt....vad ska jag göra? Dröjer minst en månad innan jag kan köpa spel igen...hjälp mig jag blir galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Stackars människa som inte vet vad man ska göra... Läs en bok, teckna nåt, ta en promenad... det finns miljontals grejer att hitta på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 spela online spel, styla för lite brudar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 vad ni var tråkiga.....SUUUUUUUUCK!!! jag dör snart...laddar ned två spel trailers nu, få se om dom piggar upp mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 hmmm finns de inga tjejer du kan hångla lite me, de tycker ja e kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ne hon är inte hemma idag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 hmmm ja då finns de ju inte mer...nä men du kan ju... öhh kommer inte på nåt, kanske spela ett spel du inte spelat på länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ta dö på dig själv då sliper du att ha tråkigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Redan gjort...kan bara spela xbox och data just nu...till dreamcastet är scartkabeln paj ochh Megadrive funkar inte på våra nya tvar. förresten var dom 2 trailrarna kassa...MEN SUUUUUUUUCK!!!!(wajn detected) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 haka i dej på internet en stund :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 hahahahaa skit skoj! hjälp mig istället! SUUUUUUUUCK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Splea Halo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.