Gäst sacha Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det finns inte en tjej i lagom ålder i grannskapet... det var imn ide med hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Så och Glo in i väggen i en halvtimme eller spela Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 sitt och spamma på varje forum du kan hitta på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 dra till en kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Vadå är du rastlös eller... Slappa lite å se på nån bra film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag orkar inte slappa, jag är för lat...dessutom har jag ingen bra film förutom matrix som jag har sett 48 gånger minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 <_< men du kan ju spela fotboll som jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Varför inte spel alla spelen som är installerade på din dator eller spring några varv runt huset eller bara sitta och glo på skärmen. Teckna något. Lägg dig på golvet och kolla upp i tacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) Det låter ju skoj...i alla fall roligare än att kolla igenom alla bilannonser på text tv som jag gjorde precis. EDIT: Tack elle889 jag kan ju illustrera en bild till min uppsats i skolan när Greger sticker den vakuum packade makrillen i den människoätande jättebjörken så han dör! Redigerat 3 Mars 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Människo ätande jättebjörkar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jepp. Tar man det dummaste saken man kan komma på i en uppsats så blir det rätt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.